sobota, 3 czerwca 2017

6 LAT BLOGA

Mimo, że nie ma mnie teraz w Krakowie, to nie mogłem zapomnieć o tej ważnej dla mnie dacie. Czas leci bardzo szybko i już dzisiaj świętujemy 6 lat bloga. Chcę oczywiście skierować serdeczne podziękowania do wszystkich Czytelników i osób, które wspierały i dalej wspierają mnie w tym, co robię - Ludziom, których poznałem dzięki tej stronie, Przyjaciołom jeszcze z liceum, uczelni... chcę podziękować za wszystkie rozmowy, dobre słowo, wszelkie uwagi, dzięki którym staram się na bieżąco udoskonalać tego bloga... i za blisko 1,2 mln wyświetleń.To dzięki Wam i Waszej obecności ten blog funkcjonuje i daje mi tego przysłowiowego "kopa", który mocno mnie motywuje i doprowadził do tych momentów w życiu, o których marzyłem od dawna.
Mam nadzieję, że przed tą stroną jeszcze długa przyszłość ;)
Jeszcze raz bardzo dziękuję!

Komentarze